Müşteri Başvurularının Yönetimi Politikası
Sompo Sigorta olarak tarafımıza iletilen başvuruları şeffaf, objektif ve müşteri odaklı bakış açısıyla; yasal gereklilikler ve müşterilerimiz ile imzalamış olduğumuz sözleşmeler çerçevesinde inceleriz. Tüm başvuruları aynı önem derecesinde inceler, analiz eder ve geri bildirimlerinizi süreçlerimizi sürekli olarak iyileştirme amacı ile kullanırız.
Gizlilik prensibimiz doğrultusunda, başvuru sırasında iletilen kişisel bilgilerinizin kullanımı yasalarla sınırlı tutulmaktadır. Kişisel bilgileriniz, gerekli olduğunda sadece Şirketimiz içerisinde şikâyetin değerlendirilmesi amacıyla kullanılır, çözüm sürecinde gerekmedikçe herhangi bir sebeple üçüncü şahıslarla paylaşılmaz.
1- Başvuru Süreci
Tarafımıza ulaşan tüm başvurular, elektronik ortamda kayıt altına alınarak ilgili birimlere yönlendirilir. Başvurunuz 15 iş günü içerisinde sonuçlandırılarak tarafınıza çözümle ilgili telefon, sms veya e-posta yolu ile bilgilendirme yapılır. Sürecinizin güncel durumunu internet sitemiz Yardım ve Destek - Talep Şikayet İzleme (https://www.somposigorta.com.tr/yardim-ve-destek/talep-ve-sikayet-izleme) üzerinden, başvuru kaydınız işleme alındığında size bildirilen başvuru numarasıyla takip edebilirsiniz.
2- Başvuru Kanalları
Sigortacılık ile ilgili tüm talep, bilgi alma ve şikayet başvurularınızı 0850 250 81 81 numaralı Müşteri İletişim Merkezi’mizden ya da internet sitemizde yer alan Yardım ve Destek (https://www.somposigorta.com.tr/yardim-ve-destek/talep-ve-sikayet-giris) alanı üzerinden bize iletebilirsiniz.