Sompo Sigorta, TSS Alanındaki Yenilikçi Çalışmalarıyla Sektör Ortalamasının Üzerinde Büyüdü
Tamamlayıcı Sağlık Sigortası alanında yenilikçi çalışmalarına devam eden Sompo Sigorta, TSS ürününü ilk satışa sunduğu 2016’dan bu yana sektörün bu üründeki ortalama büyümesinin 10 puan üzerinde büyüdü. Şirket, “Tam Senlik TSS” olarak lanse ettiği yeni ürün gamı ile; müşterilerin ihtiyaç ve bütçelerine göre diledikleri gibi seçebilecekleri planlar sunuyor.
TSS’nin ilk çıkışından bu yana müşteri nezdinde değer önerisi yüksek olan farklı teminatlar ve uygulamalarla hizmet sağlayan Sompo Sigorta, “Tam Senlik TSS” olarak lanse ettiği yeni ürün gamı ile müşterilerin ihtiyaç ve bütçelerine göre diledikleri gibi seçebilecekleri farklı adette limitli planlar sunuyor.
Buna ek olarak yatarak veya yatarak + ayakta tedavi planlarından herhangi birini seçen sigortalılar, herhangi bir ek prim ödemeksizin check-up, gündelik yatış tazminatı, diş asistans paketi gibi teminatlara da sahip oluyorlar.
“Sağlık branşını, stratejik odak alanlarımızdan biri olarak belirledik”
“Sompo Sigorta olarak sağlık branşını vizyonumuzun bir parçası olarak görüyoruz” diyen Sompo Sigorta İcra Kurulu Üyesi ve Sağlık Sigortaları Direktörü Çağatay Çınar, “Bu branşa ilişkin hedefimizi her zaman ve her koşulda, acentelerimizin sağlık sigortacılığında çalışmaktan yüksek memnuniyet duyacakları, sigortalılarımızın bizim ürünümüzü aldıklarında kendilerini tam güvence altında hissedecekleri, sağlık kurumlarımızın birlikte iş ve proje geliştirmek için tercih edecekleri bir sigorta şirketi olmak şeklinde belirlemiştik. Esas itibariyle, Tamamlayıcı Sağlığa da bugün popüler bir ürün olduğu için odaklanmış değiliz; liderlik vizyonumuzun bir parçası olarak sağlık branşında da arzu ettiğimiz yere gelmek için, bir adım olarak görüyoruz. Tamamlayıcı Sağlık alanında bugüne kadar yaptığımız önemli çalışmalar gerek acente ve dağıtım kanallarımız, gerekse müşterilerimiz tarafından büyük beğeni ile karşılandı. Nitekim, TSS ürünümüzü ilk satışa sunduğumuz 2016’dan bu yana, sektörün bu üründeki ortalama büyümesinin 10 puan üzerinde büyüdüğümüzü görüyoruz. Günümüzde iş dünyasında sonuç odaklılık stratejisi benimsenirken, biz süreç odaklı bir strateji ile ilerledik. Bu yaklaşımımız da bize sektör ortalamasının üzerinde büyüme ve kârlılık olarak geri döndü. Öte yandan önümüzdeki 5 yıllık döneme ilişkin stratejilerimizi ve somut aksiyonlarımızı belirledik. Bu alana geçtiğimiz dönemde en çok yatırım yapan şirketlerin başında geldik. Özellikle Tamamlayıcı Sağlık’ta, Türkiye’nin önde gelen zincir sağlık grupları ile farklı kapsamlarda çeşitli projelerimizi hayata geçirdik. Ayrıca Uzun Süreli Sağlık Sigortası, Yaşlı Bakım Sigortası gibi konularda sermayedarımızın Japonya’da yaptığı önemli yatırımlar söz konusu. Bu konudaki gelişmeleri yakından takip etmeye devam edeceğiz” diye konuştu.
“Değişen koşullarda müşterilerimizi düşünmek ve onlara seçenekler sunmak gerektiğine inanıyoruz”
İlk günden itibaren müşteri nezdinde değer önerisi yüksek olan farklı teminatlar ve uygulamalarla yola çıktıklarını belirten Çınar, “Ürün ve uygulamalarımızı sürekli geliştirmeye devam etmekle birlikte son olarak, fiilen TSS için sektör standardı haline gelen yatarak + ayakta tedavi planlarındaki yıllık 10 adet limiti, alternatifli olarak sunuyoruz. “Tam Senlik TSS” olarak lanse ettiğimiz yeni ürün gamımız ile; artık acentelerimiz müşterilerine, ihtiyaç ve bütçelerine göre diledikleri gibi seçebilecekleri 3-5-7-10 ve 12 adet limitli planlarımızı sunabilmekteler. Özellikle Özel Sağlık Hizmeti maliyetlerinin oldukça hızlı arttığı bu dönemde, yeni satışlar için farklı seçenekler sunabilmenin yanı sıra, artan maliyetler nedeniyle poliçelerini yenilerken tereddüt yaşayabilecek sigortalılarımız için de plan limitlerini diledikleri gibi belirleme seçeneğini getirmiş olduk. Bunun yanında gerek yatarak tedavi, gerekse yatarak + ayakta tedavi planlarımızdan herhangi birini seçen sigortalılarımız, ek bir prim ödemeksizin check-up, gündelik yatış tazminatı, diş asistans paketi gibi teminatlara da sahip oluyorlar” dedi.